بعد الحلقه الهابطه لريهام سعيد - تعرف على مخطط نشر الدجل والشعوذه هذا الاسبوع فى الاعلام المصرى برعاية عمرو الليثى وقناة القاهره والناس



بعد الحلقه الهابطه لريهام سعيد - تعرف على مخط نشر الدجل والشعوذه هذا الاسبوع فى الاعلام المصرى برعاية عمرو الليثى وقناة القاهره والناس


اتفضلوا
نجيبلكم ايه اكتر من كده عشان تصدقوا انها خطه ممنهجه والله

افلام بتتكلم عن الدجل والشعوذه لكن بشكل خطر وبيستخدموا فى الافلام طلاسم سحر حقيقيه 

طونى خليفه امبارح يجيب شيوخ وتحضير وجن 
والناس تنام وشايفه سواد 

امبارح عمرو الليثى كان جايب الاخ اللى فى الصوره دا
ودا كان محتوى الحلقه :
برنامج بوضوح - فتاة للشيخ عمرو الليثى انا الجن بيعاشرنى جنسياً .. الشيخ يرد : لا يقدر على فض غشاء البكارة 

برنامج 
بوضوح - شاب يبكى على الهواء .. انا معشوق من ملكة الجن وبشوفها فى احلام جنسية وبتهددنى تجيب عاشيرتها 

والنهارده ريهام سعيد بتكمل الحمله
والله العظيم هايهبلوا الناس ويضروهم بجد 
الامر هايتعدى مجرد كلام عن دجل الى ما هو ابعد من ذلك !

E>E
Eslam Elbahrawy



‎‎منشور‎ by Eslam Elbahrawy.‎











اتفضلوا
على الهوا اهو . عشان اثبتلكم خطورة اللى بتكلم عنه





دى صوره من موقع بينقل فيديوهات لبرامج التوك شو
متصدر على قايمة صفحته الرئيسيه الفيديو بتاع ريها سعيد
وشايفين العنوان ااااايه؟
هو دا اللى كنت بحذر منه وصممت انى اتابع امواقع واشوف رد فعل المواقع هايكتبوا ايه وكتبوا اللى كنت خايف منه فعلا

كام شاب صغير فى الجيل اللى طالع واصلا مفيش دين ولا اخلاق
لما يشوف مصحف بيتحرق
واحنا عمالين نقوله ان اساس مواجهة اى ضرر هو القراّن
وان القراّن كتاب مقدس لا يمكن مقاومته من اى جن او شيطان
لما يشوف فيديو بالعنوان دا؟
يا ترى ايه النتيجه !!

انا حبيت اوريكم النتيجه بتاعت البرنامج قبل البرنامج ما يخلص
تم قص جزء من الحلقه و قوام نزل على المواقع تحت اسم حرق المصحف
فهمتوا انا كنت بصرخ وبحذر من ايه !!

E.E
Eslam Elbahrawy





‎‎منشور‎ by Eslam Elbahrawy.‎